Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Messac (peintre ou sculpteur ?) édifie des œuvres de carton qui sont en train de s’imposer par leur audace dans le contexte du renouveau de la sculpture contemporaine. Par la peinture, il donne au carton l’apparence de matières qui évoquent le monumental. « On pourrait dire qu’avec la sculpture, le peintre Ivan Messac a trouvé son sujet, et pas n’importe quel sujet, un grand sujet, englobant, universel, lourd du poids des musées et de l’histoire de l’art. Il y a quelque chose de particulier dans le travail de Messac qui lui donne son attachante singularité, son ampleur, sa gravité. Son œuvre est donnée à voir telle quelle, en toute candeur. Et pourtant, elle agit comme un leurre, comme un piège. Trompe-l’œil, croit-on d’abord. Trompe l’esprit, se dit-on ensuite », écrit Pierre Tilman dont on connaît les livres sur Erré et Klasen et les textes sur l’art vivant.