Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Why do men do ballet? What kinds of men become theatrical dancers? In this highly original piece of research, Michael Gard shows how the worlds of Western theatrical dance, gender relations and sexuality intermingle and, over time, produce different answers to these questions. Surveying both academic and popular writers, as well as drawing on life history interviews with twenty male dancers, Gard argues that the answers to these questions are inextricably linked to another question whose answer is never the same at any moment in history or any place in culture: What is a man?