Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this continuation of her work entitled 'Die Psychoanalyse des Kindes' (The Psychoanalysis of Children), Melanie Klein provides a detailed, animated description of a four-month analysis of a ten-year-old boy. Daily notes made after each hour of treatment show the complete developmental process in this analysis step by step. The statements made by the patient while playing, in his verbal associations and in his accounts of his dreams, supplemented by many drawings which the boy did during treatment, are shown quite plainly and impressively by Melanie Klein, along with analyses of this material and its impact. In the annotations, she comments on the clinical material and connects it to theoretical conclusions. With this work, Melanie Klein has provided guidelines for understanding unconscious mental processes and for treatment techniques to be used in the analysis of children.