• Afhalen na 30 minuten in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  • Afhalen na 30 minuten in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten

Media Industry Studies

Daniel Herbert, Amanda D Lotz, Aswin Punathambekar
Paperback | Engels | Short Introductions
€ 22,95
+ 45 punten
Uitvoering
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The study of media industries has become a thriving subfield of media studies. It already comprises a diverse intellectual history, a range of fascinating questions and topics, and many theoretical and methodological frameworks.

Media Industry Studies provides the roadmap to this vibrant area of study. Blending a comprehensive overview of foundational literature with an examination of the varied scales and sites media industry studies have considered, the book explores connections among research questions, topics, and methodologies. It includes examples from many media industries - film, television, journalism, music, games - and incorporates emerging scholarship considering the industrial contexts of social and internet-distributed media.

Offering an account of the intellectual traditions and approaches that have defined the subfield to date, Media Industry Studies is an indispensable resource for upper-level undergraduates, postgraduates, and scholars.

Specificaties

Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

Eigenschappen

  • Productcode (EAN): 9781509537785
  • Verschijningsdatum: 26/05/2020
  • Uitvoering: Paperback
  • Bestandsformaat: Trade paperback (VS)
  • Afmetingen: 150 mm x 226 mm
  • Gewicht: 249 g