Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The compelling photographs of Max de Estebans series Propositions pose uncomfortable questions. In Proposition One, translucent X-ray images magnify mechanical devices that have become outdated, although they continue to function perfectly according to their purpose. In Proposition Three, de Esteban ( 1959 in Barcelona) examines the cold, gray inner life of cell phones or tablets and the increasing enmeshment of the body and digital technology. In Heads Will Roll, part four of the series, the artist uses seductive photo collages made of film stills, flower photos, and fragments of text to convey the essence of the parameters that are penetrated by the postmodern patchwork of our lives. The media define everyday life: we are permanently made to feel insecure by the wars and disasters that are always happening in the world; the individual is in danger of drowning in the masses; genuine and fake have become almost indistinguishable; and a vague fear of the East pervades political policy. Reality is largely conveyed as a media experience. Ausstellung/Exhibition: Deutsches Technikmuseum Berlin September Februar/February 2015