Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
They are maxims of the successful corporate leader: good managers always focus on their companies, never on themselves; good managers view themselves as being servants to, rather than masters of, the whole; and good managers run their businesses with the goal of achieving long-term success, not as if their companies were short-term profit-generating machines. In this collection, Fredmund Malik and Farsam Farschtschian focus on one exemplary manager: Helmut Maucher, the former Nestlé CEO who turned his company into a powerful global enterprise without being distracted by passing fads. The resulting book--a combination of interviews, essays, and other works by Maucher--offers a unique exchange of ideas between three of the world's corporate management pioneers.