Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Financial reporting is a strategic means of communication: management has an opportunity to interpret, and the power to deliver, what is materially important to the organization's stakeholders. Understanding materiality means steering the company in the right direction, and many internal management battles regarding what and how to disclose in external financial reporting run on the verge of materiality. This book offers an integrated perspective of materiality from the angles of accounting (IFRS, US GAAP and SEC Rules and Regulations), auditing, internal control over financial reporting, management commentary, financial analysis, management control, forensic analysis, sustainability reporting, corporate responsibility, assurance standards, integrated reporting, and limited legal considerations. In Materiality in Financial Reporting: An Integrative Perspective, the author adopts a practical, operational approach to show how strategy, processes, and communication can be used to devise a consistent corporate governance system of materiality.