Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A complete guide to the art and science of building effective media coverage for nonprofit and advocacy organizations. This book guides the reader through every step, from basics to sophisticated strategy & tactics. "If you want to move, change, shape or lead then Mastering The Media is the first place to start." Darryl Young, Former National Media Director, The Sierra Club ". . .takes the mystery and complexity out of the media game. . .All senior staff should have a copy on their desk." Mike Alvidrez, Executive Director, Skid Row Housing Trust