Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
MasterClass in Music Education provides vivid, topical, reflective and above all 'real' accounts from existing teachers researching in the field, together with theoretical insights and a guided view of the relevant existing literature.
Students embarking upon research will gain a many-faceted understanding of the possibilities for using action research and other research methods to explore the interesting and challenging issues confronting music education. At the same time, they will be able to develop an understanding of how to carry out research from the real life case study accounts written by their peers. John Finney and Felicity Laurence provide overarching support, drawing on their own experiences as supervisors of MA Music Education students to frame the debates and reflections which arise.