Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This widely used and popular text provides a broad-ranging analysis of the relationship between the media and politics, covering the representation of politics in the media, the political impact of the media, the regulation of the media and the current and potential place of mass media in democratic societies. Systematically revised and updated throughout, the new second edition is even more international in scope and includes substantial coverage of the mediatization of politics; of E-politics and governance; of current debates on media effects and framing; of the impact of reality TV and of issues raised by the reporting of war in Iraq.