Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Painter Christopher Wool has written, "Some of the best stand-up performance I ever saw was Martin [Kippenberger] telling jokes in the back of some bar or restaurant." Which is not to dismiss the legendary German artist, who was at the forefront of the much-storied Cologne art scene of the early 1990s--Kippenberger, who died in 1997, used humor like a laser, to illuminate power structures and taboos. One of the most important artists of the twentieth century, he not only worked in a variety of media--painting, sculpture, books and multiples--but, taking a cue from Joseph Beuys, actively tried to conceive new possibilities on which to model an art practice. This volume, published for an exhibition at Austria's acclaimed Kunsthaus Graz, includes incisive essays by curator and critic Daniel Birnbaum and linguist and writer Martin Prinzhorn, which examine the softer, more utopian side of the artist.