Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Public and academic libraries offering advanced electronic resources while trying to build visibility within the communities they serve often are hard pressed to implement effective communication strategies and marketing programs. This book offers research on and solutions to marketing and promotion of e-resources in an approachable and user-friendly way. Kennedy and LaGuardia guide readers through every step of developing, implementing, and evaluating marketing plans including: Four complete programs from both public and academic libraries Easy-to-read style and step-by-step organization guide Examples of well executed plans and outcomes Front line librarians with limited marketing expertise can improve awareness of under-utilized resources and increase demand for more of the same, thereby encouraging increased funding.