Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Strategy for the Arts

Bonita M Kolb
€ 86,95
+ 173 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Marketing Strategy for the Arts, Third Edition, is targeted at students in higher education who plan on working in a creative industry or a cultural organization. Because such companies are talent- or values-driven, marketing must present a brand image that focuses equally on the producer and the product. The strategy for such a company must not only consider market opportunities, but it must also consider the mission and values of the organization.

Aimed at students with little or no prior marketing knowledge, this book outlines a step-by-step framework for effective product marketing. This book will bring together information on strategic planning, market research, goal setting, marketing theory, and developing and communicating the competitive advantage and brand image. After reading this third edition, students will be able to construct a strategic marketing plan based on meeting specific organizational goals. Their plan will include detailed objectives and tactics to achieve the strategic vision.

This third edition includes additional coverage on how technology and artificial intelligence (AI) have affected strategy; value creation in a time of rising costs; the need for strategic flexibility due to rapidly changing external conditions; and the use of social media data and sentiment to assess consumer behavior and desires.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
274
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032960241
Verschijningsdatum:
7/11/2025
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
408 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 173 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.