Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is an integration of advanced marketing research work for the sake of making the higher education institutions more competitive through sending a strong message across to the marketers global changing yet rewarding marketing context theoretically and practically. The essence of this message is two-folded. First, is the marketing research imperative as emphasizing the customer sensitivity imperative in the form of seeking the truth of customer-life time value strategically and tactically by rigorous marketing research and marketing information systems. The second, is a matter of perspective imperative through focusing on multiple approaches to viewing the goals and mechanisms of building a sustainable competitive advantage for higher education in the foreseeable future.