• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing of Consumer Financial Products

Insights From Service Marketing

Ritu Srivastava
Paperback | Engels
€ 40,45
+ 80 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book uses insights from services marketing to illustrate how financial service providers should utilize service marketing concepts to provide customers with quality, satisfaction, and memorable experience.

Marketing has been traditionally goods oriented with a business to customer focus. However, it is established that financial service organizations also need a focused marketing strategy in the business to consumer space.

This book uses insights from services marketing to illustrate how financial service providers should utilize service marketing concepts to provide customers with quality, satisfaction, and memorable experience. This book is particularly useful to managers in financial organizations, executives enrolled in a management course, faculty and post graduate students of a management course.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
142
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781637424308
Verschijningsdatum:
21/02/2023
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
199 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 80 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juli 2025
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.