• Afhalen na 2 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  • Afhalen na 2 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten

Marketing Nutrition

Soy, Functional Foods, Biotechnology, and Obesity

Brian Wansink
Hardcover | Engels | Food
€ 123,45
+ 246 punten
Uitvoering
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Although encouraging people to eat more nutritiously can promote better health, most efforts by companies, health professionals, and even parents are disappointingly ineffective. Consumer confusion has lead to floundering sales for soy foods; embarrassing results for expensive Five-a-Day for Better Health programs; and uneaten mountains of vegetables at homes and in school cafeterias. Brian Wansink's Marketing Nutrition focuses on why people eat the foods they do, and what can be done to improve their nutrition.


Wansink argues that the true challenge in marketing nutrition lies in leveraging new tools of consumer psychology (which he specifically demonstrates) and by applying lessons from other products' failures and successes. The same tools and insights that have helped make less nutritious products popular also offer the best opportunity to reintroduce a nutritious lifestyle. The key problem with marketing nutrition remains, after all, marketing.

Specificaties

Toon meer
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 224
  • Taal: Engels
  • Reeks: Food

Eigenschappen

  • Productcode (EAN): 9780252029424
  • Verschijningsdatum: 1/07/2005
  • Uitvoering: Hardcover
  • Bestandsformaat: Genaaid
  • Afmetingen: 161 mm x 232 mm
  • Gewicht: 462 g