Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The most helpful blAnd of theory and nuts-and-bolts practice I've seen. ?William E. Cameron, director, Philadelphia YMCA Management Resource Center
Brings together in one volume the best concepts and methods to attract and satisfy customers, communicate an organization's message distinctly and effectively, and solve membership and program enrollment and retention problems. Focusing on how to get more customers, consumers, and volunteers, Herron shows how to evaluate the effectiveness of promotion efforts, and weighs the comparative advantages of various advertising and promotion media. A 15-point checklist for developing marketing strategy spells out the essential steps for finer marketing performance.