• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing for Churches and Ministries

William Winston, Robert E Stevens, David L Loudon
Paperback | Engels
€ 49,45
+ 98 punten
Uitvoering
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This comprehensive new book is the first guide to applications in marketing concepts in church and ministry services. Demonstrations of marketing concepts and techniques for effectively meeting the needs of constituents dispel any negative connotations about marketing religious organizations. Straightforward presentations of basic marketing principles emphasize their use in churches or ministries. This invaluable book features two complete marketing plans--one for churches, one for ministries--as examples to use in developing your own marketing plan.Marketing for Churches and Ministries addresses:

  • what marketing is and is not. It describes how marketing can be successfully used as a tool by a church ministry.
  • constituent analysis, showing how analyzing needs is the starting point in planning.
  • the steps involved in marketing planning.
  • program decisions needed to develop an effective program.
  • communications programs and tools and how to use them effectively.
  • how to obtain contributions and services of contributors.An excellent introduction to the marketing of churches and ministries, this volume blends sound theory with practically oriented instruction to facilitate the application of these principles to individual organizations. The definition of marketing in this helpful book is based on a system of voluntary exchanges and will assist you in analyzing the needs of constituents, developing programs to meet these needs, providing programs at the right time and place, communicating effectively with constituents, and attracting the resources needed to underwrite the activities of the organization. Church administrators and pastors will find Marketing for Churches and Ministries a practical tool for applying marketing strategies to their ministries while undergraduate students majoring in church administration will find it useful as an introduction to the marketing of churches and ministries.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
178
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781560249900
Verschijningsdatum:
29/05/1996
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
164 mm x 217 mm
Gewicht:
276 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 98 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.