Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing-driven, management

strategic and operational marketing

Jean-Jacques Lambin, Isabelle Schuiling
Paperback | Engels
€ 58,35
+ 116 punten
Verwachte beschikbaarheidsdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving


Market-Driven Management


Strategie and operational marketing


3rd edition


Market-Driven Management adopts a broad approach to marketing, integrating the strategic and operational elements of the discipline. Lambin's unique approach reflects how marketing operates empirically, as both a business philosophy and an action-oriented process.

Motivated by the increased complexity of markets, globalization, deregulation and the development of e-commerce, the author challenges the traditional concept of the 4Ps and the functional roles of marketing departments, focusing instead on the concept of market orientation. The book considers ail of the key market stakeholders, arguing that developing market relations and enhancing customer value is the responsibility of every member of the organization, and that the development of this customer value is the only way for a firm to achieve profit and growth.

New to this edition :


  • Greater coverage of ethical issues and corporate social responsibility ; cultural diversity ; value and branding and the economic downturn.

  • Broad international perspective.

  • Emphasis is placed on the impact of the Internet on operational marketing.

With its unique approach and complementary online resources, this book is ideal for postgraduate and upper level undergraduate students of marketing, and for MBAs and Executive MBAs.

Visit www.palgrave.com/business/lambin3 for comprehensive resources including teaching guidelines, PowerPoint slides and additional case studies, together with extensive supplementary reading for students.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782100578030
Verschijningsdatum:
5/09/2012
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
190 mm x 240 mm
Gewicht:
1192 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 116 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.