Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Today, the established big online communities are accepted and used extensively by broad parts of society. However, the high degree of specialization in professional and private life cannot be addressed by existing online communities for the mass-market. This leads to a need for dedicated online communities which focus on certain topics and needs. For example, a Web 2.0 portal for the medical field would have to include certain restrictions and data protection issues which are not covered by standard communities. Prevalent literature treats online marketing strategies of a company or product in existing social networks. Yet, creating new online communities stays mostly untouched by previous texts. This book addresses this deficit. Creating an active user base is a challenging task, however. Listening to users' needs and applying the right marketing techniques is key in attracting new users and encouraging participation. The book summarizes best practices, proposes new ones and performs a longitudinal case-study and survey. The results are incorporated into a social media marketing plan, all against the background of a real existing web portal for open pediatric dosage information.