• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing

An Introduction

Gary Armstrong
Met losse bladen | Engels
€ 300,95
+ 601 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

NOTE: Before purchasing, check with your instructor to ensure you select the correct ISBN. Several versions of Pearson's MyLab & Mastering products exist for each title, and registrations are not transferable. To register for and use Pearson's MyLab & Mastering products, you may also need a Course ID, which your instructor will provide. Used books, rentals, and purchases made outside of Pearson If purchasing or renting from companies other than Pearson, the access codes for Pearson's MyLab & Mastering products may not be included, may be incorrect, or may be previously redeemed. Check with the seller before completing your purchase. For undergraduate courses on the Principles of Marketing. This package includes MyMarketingLab(TM) An Introduction to the World of Marketing Using a Proven, Practical, and Engaging Approach Marketing: An Introduction shows readers how customer value--creating it and capturing it--drives every effective marketing strategy. Using an organization and learning design that includes real-world examples and information that help bring marketing to life, the text gives readers everything they need to know about marketing in an effective and engaging total learning package. The Thirteenth Edition reflects the latest trends in marketing, including new coverage on online, social media, mobile, and other digital technologies, leaving readers with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. Personalize Learning with MyMarketingLab MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment program designed to work with this text to engage students and improve results. Within its structured environment, students practice what they learn, test their understanding, and pursue a personalized study plan that helps them better absorb course material and understand difficult concepts. 0134472497 / 9780134472492 Marketing: An Introduction Plus MyMarketingLab with Pearson eText -- Access Card Package Package consists of:
  • 013414953X / 9780134149530 Marketing: An Introduction
  • 0134132351 / 9780134132358 MyMarketingLab with Pearson eText -- Access Card -- for Marketing: An Introduction

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
672
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780134132198
Verschijningsdatum:
1/02/2016
Uitvoering:
Met losse bladen
Bestandsformaat:
Losbladig - bladen en ordner
Afmetingen:
218 mm x 277 mm
Gewicht:
1172 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 601 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.