Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Despite the focus on market-oriented companies' superior ability to develop unique market knowledge, few studies have examined how the information processing within the market-oriented companies transforms market data into knowledge. This book combines market orientation with organizational learning theories and develops a model that looks at causes that facilitate the learning process within the market-oriented companies. The author identifies three market orientation capabilities to reflect this learning: market orientation efficiency, market orientation scope and market orientation competitiveness. An empirical investigation among 189 hotels identifies six factors that affected market orientation capabilities, including shared visions, shared market orientation visions, open mind, knowledge level, market based incentives, and turnover. Finally, the three market orientation capabilities positively affected the companies ability to produce superior products.