Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
After saving the Valley from the Night Coats, is the newest Mapmaker ready to take the next step and save the rest of the world?
Being a Mapmaker is just as adventurous and magical as Alidade thought it would be. With the help of Lewis and Blue, they’re ready to restore magic to the rest of the world outside the Valley and find out what happened to the Memris, the guardians that disappeared when the Night Coats took over.
When the trio comes across Cado, a young boy who brings them to his hidden Mountain village, they soon learn that not everyone is as happy to meet a Mapmaker or a Memri as they thought they would be. Things go from bad to worse when the Night Coats show up nearby, and Alidade realizes she is running out of time.
Alidade is determined to prove her worth as a Mapmaker and bring balance to the Mountain . . . but at what price?