Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The book does well in several respects: First, it presents a broad but integrated view of the workplace as a source of stress. Second, it is thorough treatment of the topic of job stress and is well-referenced. Finally, it contains a clear description of the importance of organizational culture/climate as influencing perceived stress, a topic missing in many books. --Lawrence Murphy, Senior Research Psychologist, National Institute for Occupational Safety and Health Stress in the workplace is on the rise, resulting in higher rates of absenteeism, reduced productivity, and increased health compensation claims. Managing Workplace Stress examines the cause of this increase in work-related stress, with a particular emphasis on stress created by organizational changes including redesigning of jobs, reallocations of roles and responsibilities, and the accompanying job insecurities. It highlights the everyday stressors likely to impact managers and employees, such as working with difficult people and managing increased workloads. This insightful new volume also offers useful and practical strategies for dealing with these situations.