Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Congregations often find themselves in power struggles over two opposing views. People on both sides believe strongly that they are right. They also assume that if they are right, their opposition must be wrong--classic 'either/or' thinking. A polarity is a pair of truths that need each other over time. When an argument is about two poles of a polarity, both sides are right and need each other to experience the whole truth. This phenomenon has been recognized and written about for centuries in philosophy and religion. It is at the heart of Taoism, where we find the familiar polarity of yin and yang energy. In the past fifty years, business leaders have come to appreciate the phenomenon, often called dilemma or paradox. No matter what it is called, the research is clear: leaders and organizations that manage polarities well outperform those who don't.