Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Managing Employee Performance and Reward: Strategies, Practices and Prospects covers two major components of human resource management: managing the performance of employees and how they are rewarded. The text's holistic approach focuses on two overarching objectives of an effective human resource management system: strategic alignment and employees' psychological engagement. The fourth edition has been streamlined to address more clearly the fundamental concepts, strategies and practices of performance and reward. A new chapter on pay negotiation and communication examines pay transparency policies and explores the factors affecting pay negotiation, with particular reference to gender and cultural identity. Each chapter includes discussion questions and 'reality checks' linking to the book's main themes of strategic alignment and psychological engagement. A new running case study takes students through realistic human resource management scenarios and encourages them to apply what they have learnt. Managing Employee Performance and Reward remains an indispensable resource for students and business professionals.