Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Managing across Cultures is concerned with cross-cultural issues, both generally and also more specifically in environments with the USA, Europe, Australia, East Asia and Latin America. It examines culture not just in the commonly known sense, i.e. nation states and regional groupings, but also at a corporate culture level. It looks at how managers, manage across different cultures and how they cope with globalisation in practice.This essential guide to cross-cultural management has now been revised and updated and features contributions from many of the most outstanding authors in the field of cross-cultural and comparative management; Geert Hofstede, Charles Hampden-Turner, Nancy Adler, Rosalie Tung and Fons Trompenaars.