Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This is the fourth edition of a book that was, in 2008, the first to bring together the microeconomic insights on the functioning of non-profit organizations, complementing the wide range of books on the management of non-profit organizations by focusing instead on both theoretical and empirical work. Firstly, definitions of non-profit organizations are considered, after which the economic rationale behind their existence is examined, followed by a study of the demand for them and its implications for their functioning. The final chapters look at the economic idiosyncrasies of non-profit organisations' management, focusing on the fields of strategic management, marketing, accounting and finance.
This book will be perfect for advanced undergraduates and postgraduates engaged in the study of non-profit organisations and managerial economics.