Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Goed management heeft gereedschap nodig. Een timmerman zijn hamer, een specialist zijn scalpel, een kok zijn pannen en een manager zijn managementmodellen. Managementmodellen zijn gecondenseerde theoretische kennis over het functioneren van organisaties. Ze kunnen helpen om de snel veranderende wereld binnen en buiten organisaties beter te begrijpen. Managementmodellen voor strategie en kwaliteit biedt u een overzicht van de ‘state of the art’ van de meest gebruikte strategie- en kwaliteitsmodellen in Nederland. Bij elk model vindt u tevens goede verwijzingen naar gespecialiseerde boeken en internetsites. U kunt de voor u interessante modellen er nog eens op naslaan. Om te kunnen bepalen welk model het beste past bij uw situatie, is een scoringsmatrix ontwikkeld. De matrix maakt een vergelijking tussen de modellen mogelijk op drie soorten kenmerken: het invoeringsproces van het model, de inhoud ervan en de omgeving van de organisatie. Moet een model top-down of bottom-up worden ingevoerd? Hoe lang mag het duren? Doen we het zelf of zoeken we externe ondersteuning? Moeten we sneller en flexibeler werken? En hoe presteren we ten opzichte van de concurrentie? Voldoen we wel aan alle wensen van onze klanten? Met behulp van de matrix vergelijkt u de strategie- en kwaliteitsmodellen om er in het betreffende hoofdstuk meer over te lezen. Dit boek vervult dus een gidsfunctie. Kijk, vergelijk en kies snel en doeltreffend het best passende managementmodel voor uw situatie.