• Afhalen na 2 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  • Afhalen na 2 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten

Management Decision-Making, Big Data and Analytics

Simone Gressel, David Pauleen, Nazim Taskin
Paperback | Engels
€ 48,95
+ 97 punten
Uitvoering
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Accessible and concise, this exciting new textbook examines data analytics from a managerial and organizational perspective and looks at how they can help managers become more effective decision-makers.

The book successfully combines theory with practical application, featuring case studies, examples and a 'critical incidents' feature that make these topics engaging and relevant for students of business and management.

The book features chapters on cutting-edge topics, including:
- Big data
- Analytics
- Managing emerging technologies and decision-making
- Managing the ethics, security, privacy and legal aspects of data-driven decision-making

The book is accompanied by an Instructor's Manual, PowerPoint slides and access to journal articles.

Suitable for management students studying business analytics and decision-making at undergraduate, postgraduate and MBA levels.

Specificaties

Toon meer
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 336
  • Taal: Engels

Eigenschappen

  • Productcode (EAN): 9781526492005
  • Verschijningsdatum: 21/01/2021
  • Uitvoering: Paperback
  • Bestandsformaat: Trade paperback (VS)
  • Afmetingen: 170 mm x 244 mm
  • Gewicht: 539 g