Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In today's highly competitive global economy, it is said that most managers are - or soon will be - global managers. Whether they work abroad or in their home country, their work is influenced by global events and people from different cultural backgrounds. Success depends on knowing how to work effectively with people and companies worldwide and requires both intercultural competence and global management skills. This revised fifth edition presents the latest theories, research, and practices in global management. It contains a rich assortment of management applications that feature the experiences of one hundred companies, plus fifty global managers from thirty different countries. The book is organized around a new Skills Development Model designed to enhance students' acquisition of global knowledge and competencies. This book is designed for courses in cross-cultural and international management at both undergraduate and graduate levels.