Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Management accounting has always been a discipline in motion. From its origins in the factories of the Industrial Revolution to today's boardrooms filled with digital dashboards, it has evolved with every wave of change. Yet never before has the field faced challenges as profound as those posed by digital transformation and sustainability. In Management Accounting Innovations in the Era of Digitalization and Sustainability, Hesham Yousef, Samuel Sponem, and Lorenzo Lucianetti tell the story of how management accounting adapts to change. They show that innovations emerge not simply as technical fixes, but as dynamic responses shaped by external pressures, internal drivers, and organizational realities. The authors bring this narrative into the present, illustrating how artificial intelligence, big data, blockchain, and cloud computing are reshaping the tools and functions of accounting, while sustainability is redefining its future as organizations embed environmental, social, and governance concerns at the core of their systems. At its core, this book shows how management accounting is constantly challenged and reimagined to stay relevant in turbulent times. Drawing on history, theory, and practice, the authors argue that its future lies not in rigid tools but in adaptive approaches that help organizations respond to change, seize opportunities, and create value for both business and society--making this an essential read for scholars, practitioners, and students navigating an age of digital disruption and sustainability.