Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
"Today," declares svengali-at-large Malcolm McLaren, "there are two words that sum up the culture: 'authenticity' is one, and the other... 'karaoke'! Many artists spend their entire life trying to authenticate, make true, a karaoke culture--but you have to be a magician to make that happen." This book, like the exhibition from which it stems, is built around McLaren's Shallow, a series of 21 "musical paintings" made from a "grab bag of pop culture's debris over the past 50 years." The project, curated by Bernd Wurlitzer, brought together music-related works by Delia Brown, Wolfgang Flad, Rodney Graham, Gregor Hildebrandt, Damien Hirst, Alicja Kwade, Jim Lambie, Jack Pierson, Rob Pruitt, Michael Queenland, Anselm Reyle, Michael Sailstorfer and Andreas Schulze. McLaren has proven to be a visionary of pop culture and a pop cultural icon for more than 30 years; with Shallow, he formally announces his identity as an artist.