Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Discursive approaches to the study of religion have received a lot of attention recently. Making Religion brings together leading theorists in the field who explore the theoretical and practical dimensions of the analysis of religious discourse. The volume provides an overview of current debates in the field, extends and improves upon contemporary theories and methodologies, and contributes to the discipline more broadly by flagging the importance of this emerging field of research. The combination of theoretical reflection and practical application of discourse analysis as a tool to study religion opens up new perspectives for future research.
Contributors are: Helge Årsheim, Stephanie Garling, Adrian Hermann, Titus Hjelm, Mitsutoshi Horii, George Ioannides, Jay Johnston, Reiner Keller, Jens Köhrsen, Marcus Moberg, Heinrich Wilhelm Schäfer, Leif-Hagen Seibert, Adrián Tovar Simoncic, Kocku von Stuckrad, Teemu Taira, and Frans Wijsen.