• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Making Meaning, Making Money

Directions for the Arts and Cultural Industries in the Creative Age

Anne Bamford, John C Barsness, Pamille Berg, Eva Cox, Paul Brown, Chris Gibson, Cathy Henkel, Christopher Madden, Deborah Mills, Tony Moore
Hardcover | Engels
€ 99,95
+ 199 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The arts have rarely been at the heart of so many policy discussions in so many places at once. All over the world politicians and artists have been making a strong case for the social and commercial value of 'culture.' It is found in debates about education, industrial policy, criminal justice and community wellbeing. As 'creative industries, ' it is part of international competitiveness and the future of our cities and towns, from Shanghai to Sheffield to Shepparton. Many practitioners and advocates have welcomed culture's new prominence in policy discourse and the new markets it offers for cultural production. Others, however, see a danger that instrumental justifications for cultural funding risk overlooking the intrinsic qualities of culture, reducing it to an 'input' and blunting any radical edges. This book asks: are we are at 'a new moment' for cultural policy? Leading international thinkers from countries including Australia, Britain and the United States provide a timely overview of these issues, debating and discussing the directions that cultural policy should take in the future. Making Meaning, Making Money will be of value to artists, policy makers, cultural managers and planners who are involved in the practices, processes and decision making that constitute contemporary cultural industries and shape emerging cultural economies

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
272
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781443800655
Verschijningsdatum:
1/12/2008
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
150 mm x 206 mm
Gewicht:
498 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 199 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.