Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Will boys be boys? What are little boys made of? Kenneth B. Kidd responds to these familiar questions with a thorough review of boy culture in America since the late nineteenth century. From the "boy work" promoted by character-building organizations such as Scouting and 4-H to current therapeutic and pop psychological obsessions with children's self-esteem, Kidd presents the great variety of cultural influences on the changing notion of boyhood. Analyzing icons of boyhood and maleness from Huck Finn and The Jungle Book's Mowgli to Father Flanagan's Boys Town and even Michael Jackson, Kidd surveys films, psychoanalytic case studies, parenting manuals, historical accounts of the discoveries of "wolf-boys," and self-help books to provide a rigorous history of what it has meant to be an all-American boy.