Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book presents a series of studies that inform education and practice for physiotherapists managing with HIV/AIDS. It presents a comprehensive assessment of disability using the ICF and outlines the difficulties related to disability experienced by people living with HIV/AIDS in a poorly resourced and well resourced environment. Difficulties experienced by patients are used to inform practice and education for physiotherapists. The first study informs the clinical picture by revealing the level of referral to physiotherapy where only 3% of eligible patients were referred to physiotherapy. Study two gives an overview of the functional and participation limitations of people living with HIV. The remaining three studies informed the curriculum component of this thesis. The final result is a conceptual framework drawn from the results of this thesis illustrating the three levels of curriculum taxonomy: micro level, through the body systems, meso level dealing with internal and external domains and teaching approaches. The macro level included facilitatory activities such as advocacy among clinicians and academics.