Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Nadat de aanval van de Quersten op Utapie is afgeslagen besluiten de magiërs naar Querst te gaan. Dit om de grote wezens duidelijk te maken dat deze aanvallen moeten stoppen.
Voor ze op reis gaan krijgt Rol van de voorouders nog veel kennis over magie mee. Helaas herinnert hij zich die vaak pas op het laatste moment.
Air zorgt in de tempel van Ranmindin nog even voor de nodige opschudding door een stevige aanvaring met de opperpriesteres.
Eenmaal onderweg blijkt dat er al een nieuwe aanval op Utapie bezig is. Daarom keren de dwerg Zultar en de trol Bargh terug om, samen met de draken van de noordelijke kust, te helpen bij de verdediging van het eiland.
Na enige omzwervingen op Querst, waar niet iedereen blijkt te zijn die hij of zij denkt te zijn, komt het tot magische gevechten op zowel Utapie als op Querst. Rol en Air, de twee overgebleven magiërs, en Wrochel, de god van de onderwereld, strijden om de macht. Ze blijken echter alle drie over even veel magie te beschikken.