Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Spelende kinderen ontwikkelen zich vanuit zichzelf en in interactie met de omgeving. Dit is vanzelfsprekend en natuurlijk, want het hoort bij het jonge kind. Spel is daarom dé manier die onderwijsprofessionals enorme kansen biedt om ontwikkeling bij jonge kinderen te bevorderen. Om van spel een prioriteit te maken in het onderwijs aan het jonge kind, is kennis en ervaring nodig.
Deze TIBtool helpt jou en je onderbouwteam om stappen te zetten in het vergroten van die kennis door achtergrondinformatie en praktische tips en tools. Aan de orde komen het belang van spel, de rol van de leerkracht, beredeneerd aanbod binnen een uitdagende speelomgeving, spel observeren en begeleiden tot het samen met je groep opbouwen van spel. Door dit toe te passen in je dagelijkse praktijk krijgt spel een stevig fundament binnen je onderwijs aan het jonge kind.
Mirella Raijmakers heeft vele jaren ervaring als groepsleerkracht van het jonge kind, netwerkorganisator en onderbouwcoördinator. Na de specialisatie ‘Spel en spelbegeleiding’ is ze lid geweest van het lectoraat ‘Spel’ van de Hogeschool Utrecht. Op dit moment is ze werkzaam als zelfstandig onderwijsadviseur jonge kind.