Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Peut-on apprendre en jouant ? Faut-il punir ou récompenser les enfants ? Comment réagir face aux mensonges ou au sentiment d’infériorité ? C’est en 1936 que Maria Montessori expose les principaux concepts de sa pédagogie dans son grand livre, "L’Enfant", dont nous proposons ici la partie pratique. Ces pages vivantes nous transportent dans les premières classes de la Maison des enfants, et dessinent les grandes lignes de cette « nouvelle éducation ». Attachée à respecter la personnalité de l’enfant, cette méthode repose sur trois piliers : la modification de l’environnement, la préparation des adultes et la mise à disposition d’un matériel approprié. Parce que chaque enfant apprend par lui-même, c’est tout un monde qui doit s’accorder à lui.