Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book deal about the use and application of Light Weight Deflectometer for pavement evaluation. LWD rapidly assesses the in situ surface modulus of pavement layers. In this work LWD used to estimate in-situ surface and subgrade modulus and based on it rehabilitation strategies were framed. LWD test was conducted on 52 distress locations on a bituminous surface, WMM, GSB and Sub-grade. At the same test point location, field densities were measured, and samples were collected for laboratory testing. LWDmod software was used for finding back-calculated modulus for each layer. 90th percentile back-calculated modulus values are considered for Performance analysis. IITpave software used performance analysis of existing pavement by back-calculated modulus values. Three rehabilitation design alternative is proposed using IRC 37-2012.