Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Luxury Selling

Lessons from the World of Luxury in Selling High Quality Goods and Services to High Value Clients

Francis Srun
Hardcover | Engels
€ 52,95
+ 105 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Srun shows how the psychology of luxury brands truly plays into high value customer motivations and unlocks the potential to understand their decision processes which are unlike that of any other customer.

Selling to very wealthy, demanding customers - whether you're selling luxury products or high value bespoke professional services - is a very different process to selling anything else to anyone else.

Francis Srun has twenty years experience in the luxury industry, based in France, Switzerland, China and Hong Kong, most recently with Maison Boucheron.

The first step is learning how to physically embody "Luxury". You need to look, speak, and move "Luxury". The true luxury attitude is not submissive nor is it hauteur - it is gentle, generous and simply, truly human. Success comes from not just being professional but from building a genuinely luxury relationship with clients.

To do that you need to truly understand your client. High value customers today are younger, international in outlook and residence, and increasingly from Asia. Their buying motivation is always about self-affirmation and pleasure and never about money.

The luxury customer's decision process is unlike that of other customers. While emotion is important when selling anything to anyone - with luxury selling it is paramount. Srun shows how the psychology of Brand, Product, Place, Price and Time all play a role in customer's motivations.

Finally this book guides you step by step with concrete examples and useful techniques through the seven steps of luxury selling: be prepared to sell, welcome appropriately, listen genuinely, propose and present with style, meet objections with persuasion rather than refutation, conclude sharply and finally gain loyalty for a long term relationship.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
226
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783319455242
Verschijningsdatum:
18/04/2017
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
167 mm x 245 mm
Gewicht:
521 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 105 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.