Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
L'univers des services parait multiforme et infiniment divers. Pourtant cette étude, au-delà de cette diversité évidente, s'efforce de repérer les éléments qui traversent d'une manière assez robuste un grand nombre de secteurs au sein des services. Ne voit-on pas ressurgir les mêmes questions vives et des solutions organisationnelles largement semblables les unes aux autres ? Au-delà de telle ou telle relation de service particulière, les processus qui produisent le service ne s'organisent-ils pas à partir de modes largement analogues les uns aux autres ?