Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
1967. Kenneth and Sandra know the world is changing. And they want some of it.
Love, Love, Love takes on the baby boomer generation as it retires, and finds it full of trouble. Smoking, drinking, affectionate and paranoid, one couple journeys forty-years from initial burst to full bloom. The play follows their idealistic teenage years in the 1960s to their stint as a married family unit before finally divorced and, although disintegrated, free from acrimony. Their children, on the other hand, bitterly rail against their parents' irresponsibility and their relaxed, laissez-faire attitude.
This play by Olivier award-winning writer Mike Bartlett questions whether the baby boomer generation is to blame for the debt-ridden and adrift generation of their children, now adults but far from stable and settled.
This edition features an introduction by James Grieve, who directed Love, Love, Love at the Royal Court, London.