Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Louis Vuitton label was founded by Vuitton in 1854 in Paris. In 1858, Vuitton introduced his flat-topped trunks with Trianon canvas, making them lightweight and airtight. Louis Vuitton's graphic symbols, including quatrefoils and flowers (as well as the LV monogram), were based on the trend of using Japanese Mon designs in the late Victorian era. The company is still known for its signature monogram bags today. Louis Vuitton has evolved into one of the world's most celebrated fashion houses - synonymous with classic design, elegance, luxury and quality. Louis Vuitton - beloved by the great, the good and the uber glamorous - boasts an instantly recognisable signature style all of its own. This book, beautifully illustrated with images of some of the world's iconic fashion items, charts the story of Louis Vuitton's origins and how the brand became the influential, innovative haute-couture powerhouse it is today.