Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La primera novela de Jean Rouaud, «una de las más súbitas y más sorprendentes revelaciones de la década», según Le Nouvel Observateur, obtuvo el Premio Goncourt y la unanimidad de la crítica. Tres muertos en el curso de un mismo invierno -el padre, el abuelo y la tía abuela del narrador- abren las puertas al abismo de la memoria. Y cada muerte hace que reaparezcan antiguos objetos familiares abandonados en el trastero, a partir de los cuales el narrador reconstruye el entramado de varias generaciones. Los recuerdos familiares, relatados con humor deslumbrante, se adentran en las tinieblas de una tragedia histórica: la de los «campos del honor» de la Primera Guerra Mundial. «Un libro excepcional. Humor, riqueza del material argumental, perfecto dominio de la estructura, una escritura potente, profundidad de campo. Un libro absolutamente logrado» (Jean-Claude Lebrun, Révolution). «Es uno de los escasos, muy escasos libros que consiguen una convicción inmediata; una convicción que uno arde en deseos de compartir» (Patrick Kéchichian, Le Monde). «Humano, profundo, conmovedor y divertido, colma todas las expectativas del lector» (Jean-Claude Bologne, Le Magazine Littéraire).