Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dans la collection "Formes, écoles et œuvres musicales", Marc Pincherle - dans cet ouvrage paru en 1948 - nous rappelle l'histoire des orchestres de chambre qui se produisent journellement dans nos salles de concerts. Mais il existe une assez grande variété d’orchestres de chambre, tous réductibles à deux types extrêmes. L’un est une reviviscence de l’orchestre de cour du XVIIIe siècle, en fait, celui de la symphonie classique : un groupe d’archets prépondérant (le quintette doublé ou triplé), auquel s’ajoutent les bois et petits cuivres, dans la proportion retenue par Riemann. L’autre est une extension des formations de musique de chambre, comme le quatuor, où chaque instrument est soliste.