Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A historical as well as design-oriented perusal of brand logos, Logo Style gives context to the rapidly growing field of logotype design. Chapters within are organized by style as well as the eras that influence them; decorative, which takes inspiration from vintage styles and trends, modern, drawing from the minimalism of the modernist movement, postmodern, with its namesake's irreverent slant, and digital, featuring designs heavily influenced by the pixelated, slick, and colorful trends that sprang out of the Information Age. All include a broad survey of individual logos, as well as case studies of designers and projects rendered in each of the distinctive styles. Logo Style demonstrates how timeless logos influenced by centuries of design history are applied over entire identities to create a unified brand image, while still standing uniquely on their own.