Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Literary authors, especially those with other occupations, must come to grips with the question of why they should write at all, when the world urges them to devote their time and energy to other pursuits. They must reach, at the very least, a provisional conclusion regarding the relation between the uncertain value of their literary efforts and the more immediate values of their non-authorial social identities. Geoffrey Chaucer, with his several middle-strata identities, grappled with this question in a remarkably searching, complex manner. In this book, Robert J. Meyer-Lee examines the multiform, dynamic meditation on the relation between literary value and social identity that Chaucer stitched into the heart of The Canterbury Tales. He traces the unfolding of this meditation through what he shows to be the tightly linked performances of Clerk, Merchant, Franklin and Squire, offering the first full-scale reading of this sequence.