Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This practical book brings together coauthors Troy Hicks and Jill Runstrom with the voices of ten additional middle level educators (Grades 4-9) to explore applications of NCTE's Beliefs for Integrating Technology into the English Language Arts Classroom position statement in middle grades classrooms. Including chapters and vignettes that explore lessons and technologies for close and critical reading for literary analysis, writing to argue and inform, and considerations for remote and hybrid learning, the book follows a year in the life of Runstrom's ninth-grade English classroom. With specific lesson ideas and examples of student work, the book brings the entire Beliefs statement to life while also foregrounding the primary goal that we should consider "literacies before technologies," creating rich opportunities for reading and writing, enhanced with digital tools. An annotated bibliography is also included.